Kees' verhaal

Kees is een van de vrijwilligers die is aangesloten bij AutoMaatje. Hij rijdt al jaren mensen die geen toegang hebben tot een auto overal en nergens naartoe: van de kapper naar het ziekenhuis en alles daartussenin. “Ik heb er sowieso een geschikte auto voor, maar vind het daarnaast ook gewoon leuk om te doen. Ik vind het leuk om dan even met iemand anders dan mijn vrouw een gesprek te hebben over het een of het ander. Het is niet alleen voor degene die ik vervoer een moment om even tegen iemand aan te praten en het hart te luchten, dat geldt voor mij dus net zo goed. In plaats van werk zie ik dat dan ook echt als een hobby: ik doe het voor mijn plezier!”

Lees het verhaal

Geïnspireerd...?

Meld je aan

Meer inspiratie?

Bekijk alle verhalen