Dikes verhaal

Dike is al een aantal jaar actief als vrijwilliger. Zij werkt onder andere bij VVV Kaaspakhuis in Woerden, hospice De Mantelmeeuw en Yoppers Groene Hart. “Waarom ik vrijwilliger ben? Ik vind het voornamelijk gewoon heel leuk. Het is leuk om onder de mensen te zijn, maar ook geweldig om mensen blij te kunnen maken. En daarnaast zijn er zoveel verschillende dingen te doen! Ik zit bijvoorbeeld in de organisatie van De Mantelmeeuw en help ook met de PR. Bij de VVV doe ik natuurlijk weer heel wat anders. Daar werk ik voornamelijk in de winkel. De diversiteit van vrijwilligerswerk spreekt mij in die zin heel erg aan.”

Lees het verhaal

Geïnspireerd...?

Meld je aan

Meer inspiratie?

Bekijk alle verhalen